11 okt. 2014

Ljus och julklappar!;)

Hej från stugan!

Burr va kallt det var när vi vakna i stugan idag. Jag fick satta på byggfläkten hehe:-) Tyvärr har inte luftvärmepumpen blivit inkopplad än och jag är sämst på att få fjutt i kaminen utan småpinnar. 
Förra fredagen myste vi intill denna ljuskälla:)
Min favorit-vas från Mio är även väldigt vacker som ljuslykta! Kändes som en stor snölykta på bordet, me like! Väldigt bra även när man har småbarn (om den står som här mitt på ett bord och då gör det svårt för i mitt fall Arvid att nå;))
Funderar på att köpa ett rött ljus till julen, blir nog väldigt rart det med. Jul ja, tänk det är inte så långt kvar eller? Är du som jag som gillar att tjuvstarta med allt som hör julen till? Jag har köpt mina första julklappar (klänningar till flickorna från hm, Barbie-möbler från Ikea (!) hehe jag tycker faktiskt det känns bra att vara igång:))
Snart måste lite glögg och pepparkakor köpas hem OCH julmust! :D 
Älskar jul!!! Jihoo mys mys mys❤️

Just nu ser jag på resultatdelen av Idol, som mamma och jag inte orkade vänta på igår. Vi var sååå trötta efter gott rött vin och så givetvis Taccos haha det är inte klokt men barnen ska bara ha Taccos annars blir det inte fredagsmys. Hehe. Känner ni igen?

Hoppas ni har en sköööööön lördag!

Kram på er!


Inga kommentarer: