1 okt. 2014

Oktober!


Hej

Då var det ny månad. Oktober. 
Gillas! Nu är det verkligen höstvackert med alla olika nyanser av gult, orange och rött på bladen. 
Host host och svälj i en svullen hals. Blä. 
Jobbigt att jobba när det killar i halsen, men så kom min kollega in med värsta glamour-skorna och jag blev så lycklig;) hehe. Det behövs så lite;)
Visst är de coola! Jag trodde hon köpt dem utomlands, men de var från scorett tror jag. Hör av dig om du vill veta, så frågar jag igen:) 

Eftersom min rethosta inte gett sig efter dryga två månader och halsen känts lite svullen, så bokade jag en tid idag. Det var skönt att höra av läkaren att allt såg bra ut, inget allvarligt, men jag fick göra ett halsprov. Har ni fått uppleva det?! Och i så fall, någon mer än jag som nästan kräkts!? Bluäääää! Ingen trevlig känsla att få en lååååång tops i halsen:(

Nu blir det till att fixa förbereda kvällsmat. Igår skulle jag testa att laga en kräftpasta...men det misslyckades totalt! Berättar i nåt annat inlägg:-)

Kram




Inga kommentarer: