12 okt. 2014

Djurbesök och söndagsmys

Söndagsmys!

Söndag. Veckans vilo dag. Eller? Jag har insett (till slut) att söndagen inte är så tokig. Ofta bokar vi nåt på lördagar, men söndag blir ofta en obokad dag. Skööönt. När jag vaknade upp idag (innan barnen=extra gött...även om det var typ i 30 sek :P) och insåg att vi har en hel dag tillsammans som familj utan massa planer blev jag extra lycklig! Jag insåg då att det faktiskt gav mig lite extra energi!
Den här lilla sötisen kom på besök igår vid stugan:-)
Tjejerna (och mamma och jag) blev riktigt faschinerade:) Ekorren var en modig liten rackare. Han hoppade upp på stolen precis utanför tjejerna och tittade in. Jag tror inte jag sett en så nära! Hihi
Så vackert ute, speciellt när solen tittade fram och lös på björkarna så de blev ännu gulare! Den här bilden tog jag inifrån vid köksfönstret. Så vackert vid stugan denna årstid. Nu är gräset sått och marken utanför jämn och fin. Ser fram emot en grön fin gräsmatta nästa år. 
Malva målade av utsikten med de gula björkarna. Det impade på mig. När blev min förstfödda så stor och duktig!? :)
Gott vin och lott blev en spännande minut, speciellt när vi skrapade denna nys triss tillsammans❤️ Ingen vinst denna gång, annars hade ju det varit trevligt!:)

Ha den mysigaste söndagen!

Nu ska jag mysa vidare i soffan med mina tre små, sen får vi se vad min lediga söndagsenergi tar oss:-)

KRAM






Inga kommentarer: