10 okt. 2014

Har jag börjat jobba eller?!

Goood moooirning Viet...alla vänner!;)

Hur mår ni idag? 
Här är det nu 6:e dan av VAB! Inte klokt! Förra fredagen var det vab med 4-åringen och denna vecka Arvid (igen!). Blir inte många pengar denna månad;) 
Hade jag börjat jobba eller?! Känns inte så;)
Denna lilla krabat har jag fått försöka få nöjd heeeeeela långa veckan. Phu. Igår gjorde vi ett försök på paddan igen, för det har väl fungerat sådär innan. Arvid slog mest på den. Denna gång gick det bättre, och han skrattade gott när tuppen gal kuckeliku eller kossan sa muuuu:-). 
Efter lite medicin blev Arvid på ganska gott humör och lekte med storasyster en liten stund...
Tills det blev bråk...:S hehe

Igår körde jag verkligen slut på mig själv när jag ledde step up och tabata-passet. Phu! Benen darrade efteråt. Riktigt skönt, men nu längtar jag tills jag kan komma ut på en löprunda. Det var såååå länge sen!

Ha nu en fin helg och ett gott fredagsmyyyyys! Mina tjejer pratar om godispizzan (som jag skrev om igår) typ varannan kvart, och lyckats förhandla med mig att de ska få smaka på den ikväll. Hehe

KRAM




Inga kommentarer: