25 okt. 2014

Pimpa för halloween!

Buhuuuuu!
Här har vi redan börjat "fira" halloween med lite skrämmande servetter och satt upp girlanger i taket lite här och där (köpta förra året, på Ica tror jag). 
Lite spindelnät ska också upp och pumpan ska fixas till ljuslykta. Det har blivit en tradition tror jag, för oss att pynta lite och fixa en pumpa-lykta utanför dörren så där en vecka eller två innan allhelgona. 
Flickorna är bjudna på två olika halloween-partyn nästa lördag. De är sååå lyckliga. Tyvärr måste de välja ett, och såklart de valde olika;)
Så...idag tänkte jag vi skulle hitta en ny kostym till 5-åringen...och då kommer med största sannolikhet 4-åringen bryta ihop för att hon i år får ärva Malvas kostym...I know how that feels like...(har ju själv en storasyster;))

Själv skulle jag vilja inhandla nåt av dessa plagg på HM/Lindex idag:
Man skulle kunna säga att om kommer jag hem med nåt grått, så är jag nöjd;)
Hehe sen skulle jag vilja hitta nåt coolt smycke/halsband till kvällens konsert! Mer om det tomorrow!!

KRAM



Inga kommentarer: