18 okt. 2014

Fotografering och snart jul!!:)

Hej hej!

I veckan hämtade jag Arvids 1 års kort som vi tog på Collage Foto i Örebro. Här är en av favoritbilderna med alla barn:)

På Ica Maxi igår...;)

Jösses!
Är det inte lite väl tidigt!? Hehe Ica Maxi i stan håller på att preppar för julen:D
Redan massa julgrejer till salu. 

Började annars min lördag med en god äggfrukost efter att jag fick sovmorgon (halleluja!) mannen tog barnen, sen fick jag ännu mer egentid när jag drog in mot stan och körde ett schlager-spinningpass på Actic i stan. Såååå kul! Jag hade gjort ett speciellt pass med bara schlager-låtar. Hehe me like;)

Nu myser vi i vår nybyggda stuga vid sjön    . Burr va kallt det va när vi kom hit, men nu brinner brasan i kaminen och ett glas rött är upphällt. Nice. 

Ha en fortsatt skön lördag!

KRAM


Inga kommentarer: