29 okt. 2014

Belöning

Liten blir stor snabbt, tänk att min förstfödda flicka redan tappat sin första tand och nu idag var det dags för 6-års sprutan...visserligen 3 månader kvar till den födelsedagen - men ändå!
Min Malva har oroat sig länge och väl för den där sprutan, och även om vi valde att inte berätta om sprutan förrän det var dags, så har hon på något vis lyckats känna på sig det. Flera nätter har hon vaknat orolig över den här sprutan. Äntligen är det över!
Tårarna rann på Malvas kind hos och jag kände i hennes kropp hur skräckslagen hon var, när jag försökte hålla fast henne..snuttan. Men oj vad snabbt det gick sen!
I bilen väntade en belöning. Denna underbara kofta:)
Ni hittar den här.
En ljusrosa dröm:)
Den gick hem såklart!

Nu måste jag jobba lite när barnen sover och sen blir det nog en trudilutt med gitarren. Snart kommer ni få höra ett smakprov;)

KRAM



Inga kommentarer: