3 okt. 2014

I love HM!

Hej första fredagen i oktober!

Vilket burr-väder! Vaknade med ännu en dag med ond hals och hosta:( och sjuka barn...gnälliga barn (!) 
Från att det skulle bli en skön ledig fredag blir det nu vab och den stora tjejen ville absolut inte va hemma med oss sjuklingar. Så det blev förskola för henne. 

Idag hade jag tänkt packa och fixa inför tjejresan till goa härliga Göööööteborg!
Skulle väldigt gärna vilja ha en snygg weekend-väska, men jag har inte hittat "it" än:) eller rättare sagt jag har inte prioriterat det. 

I veckan fick jag hämta ut paket från HM. Yey! 

En liten rar topp som jag faktiskt såg på Charlotte Perelli (!) på hennes instagram:-) tyckte hon var så fin i den och gick direkt in på hm-sidan och apade efter:P
Hehe hennes blogg hittar ni här!:)

De grå skorna kom också...men de var för små:( 39 brukar funka, men jag har breda fötter:P
Tur att jag hittade ett par svarta som foten älskade direkt! 
Två sjuklingar (o så jag själv) sitter nu så tätt tätt det bara går i vår stooooora soffa. Phu va varmt, men lite gosigt att de vill vara nära. 

Hoppas ni får en skön frrrrredag och helg!

Kraaaaam❤️

Inga kommentarer: