7 okt. 2014

Vaaaaaaaab men först spinning!

14 glada och starka tjejer spinnade med mig imorse. Ingen pöjk va med denna morgon, så det va girlpower!
Mannen mötte upp med sjuklingen, så han skulle hinna till sitt möte. Tjejerna var redan på förskolan. 
Idag börjar mitt "nya" liv hehe nu är det dags att rycka upp sig och ta tag i träningen på riktigt! Mer styrketräning är min plan (läser ju Olga Rönnebergs bok...:P) och bättre mat! Jag har gått upp 3 kilo (!) bara så där. Trist. Beror på alltför mycket syndande under längre sjukperiod...I guess:P
Hehe men nu ska det bli ordning på det. Kilona ska bort innan november är slut! Första målet, sen ska jag läsa mer i boken och se vad Olga tipsar om. 

Arvid är fortfarande sjuk (känns som han blivit sämre..:( ). Trist, han har sovit hela förmiddagen och jag har passat på att fixa lite med allt möjligt här hemma. 

Ha en fin dag!

Kram

Inga kommentarer: