9 okt. 2014

Druvor och godispizza

Fick druvor av min mamma (tack) som hon skördat hos syrran. Tack Linda:-) såååå goda! Får barndomsminnen när jag äter dem. Vi hade massor av dessa druvor under altantaket där vi växte upp i Fjugesta. Nu är de perfekt söta och smälter gott i munnen. Barnen (och jag) norpar nån druva på fatet hela tiden nu på eftermiddagen. 
Passade på att handla lite smått på Ica Maxi, när jag ändå skulle hämta ut penicillin till lillkillen...som konstaterades av en läkare idag att han hade öroninflammation på båda (!) öronen...jag var tvungen att ta honom till vårdcentralen idag efter allt skrik och gnäll hela förmiddagen. Phu...helt slut! Jag vill joooooobba...
Tjejerna fick syn på nåt i kassen som de ska få njuta av på lördag. Hihi ni skulle sett dem:-) 39kr/st
Ujujuj nu blev jag lite sugen själv på goodis;) nej nej nej! Nu är det skärpning! Ikväll blir det step och tabata med brudarna i Ölmbrotorp som tur är!:P
Go go go! Nu ska vi bli starka och snygga och träna regelbundet. Äter visserligen själv penicillin, men jag mår mycket bättre!:-)

Må gott alla bloggisar❤️

Kram 




Inga kommentarer: