27 okt. 2014

Jag drar ner mössan;)


Dagis är visserligen stängt idag, men det hade blivit VAB iaf. Lillkillen hade hög feber igår och lite idag och jag tror minsta tjejen också har feber....hon va väldigt varm när vi kom hem från vårdcentralen. Jag blir gaaaaalen (!). Nu har vi kommit in i någon ond cirkel med sjukdom. De hinner precis bli friska, så får de en ny omgång!
Nya mössor från mataffären muntrar upp;) hehe hade inte räknat med att finna så fina mössor med glitterdetaljer på Citygross! Hehe precis i min smak. Billigt blev det också, så jag slog till på två;P

Några bilder från helgen. Familjefest på Max! Det va inte planerat!;) vi skulle till ikea, men kom iväg lite sent, och maken övertalade mig att barnen skulle ha roligare på Max och mindre folk. Det var blev succé! Flickorna fick ansiktsmålning, krama tiger och leka av sig. 

Arvid va lite fundersam när han fick syn på den stora tigern;)

Hoppas din vecka börjar bra:-)

KRAM

Inga kommentarer: