16 okt. 2014

Fuck fuck fuck cancer!



Min vän
Jag begriper det inte
Jag kan inte acceptera det
och kommer aldrig att göra det
Jag blir arg och ledsen
Vad blir inte du
Min insida vred sig igår när du berättade om helvetet
men jag ville höra allt
tack för att du delar med dig ❤️

Jag finner inga ord
ingen tröst kan väl jag ge
eller kan jag det
Inte hjälper det att jag gråter inför dig
förlåt
jag kunde inte hejda mig
men du är min vän
jag vill inte förlora dig
du är solstrålen i vårt gäng
ditt skratt och din närvaro får mig alltid så glad och tacksam
tacksam att vara en liten del av ditt liv
du är motorn i vårt gäng
hur ska det bli utan dig
jag vill inte ens tänka tanken
jag vill också vinna tid
precis som du
jag vill ha syjunte-kväll flera gånger i månaden
varje vecka!
minst

hur är detta möjligt?
varför är du utvald att tvingas lämna livet
din familj
dina två fina flickor
din man
dina vänner
JAG HATAR CANCER!! 

Alla som läser detta, jag ber er: 
Stöd bröstcancerfonden.

Du kan göra det på flera olika sätt.
Köp ett armband som jag och min man bär på bilden:
Ni hittar det på  Ungcancers hemsida
Cancerfonden Här kan du bli månadsgivare, väl belopp själv

Nu kan du även stödja bröstcancer genom att köpa detta rosa band eller köpa rosa platskassar när du handlar för 5 kr

Rosa bandet i tyg eller reflex hittar du i diverse affärer, jag köpte mina på apoteket. 25kr/st

KRAM




Inga kommentarer: