14 okt. 2014

Malvas kakfat

God kväll!

Hoppas du haft en bra dag. Min dag har gått i ett sen klockan 05.00, när jag gick upp. Först spinningen 6:45 (45 min) som var sååååå kul, speciellt när vi slog deltagar rekord på passet med 4 stycken! 19 stycken var vi. Yey!! Extra typiskt då var att min spotify inte fungerade, listan gick inte att spela. Så jag fick improvisera med ett gammalt pass :S va inte vad jag var laddad för, men bättre än inget pass alls! 
Sen jobb hela dagen med ett härligt avbrott mitt på dagen för en lunch med vänner på Ingborgs. Har du inte lunchat där: gör det! Deras rödbetssallad med chevréost is to die for!!! Ni hittar deras hemsida här:-)!
Sen hämta mina goingar på förskolan. 
Å...hem och baka muffins, för det hade jag lovat flickorna, speciellt Malva som ville prova sin egengjorda kakfat! 
Nöjda tjejer som fikar med de nybakade minimuffins och ett glas saft:)

Imorgon får ni ett supergott recept på kycklingpaj!!

Kram 


Inga kommentarer: