1 sep. 2014

Jag är besegrad!



Besegrad av kopparn...;)

Jaha...länge har jag varit motståndare till att föra in koppar (som varit så extremt trendigt i säkert ett par år nu! hehe) i vårt hem. Jag har inte känt att det passat, eller varit speciellt sugen på det...jag har hållit mig till silver och vitt mest...men de senaste två månaderna har mina ögon fallit flera gånger på olika föremål med denna varma kopparfärg, och funnit mig sugen på att köpa det!? Men var ska jag ställe det? har nästa tanke varit, måste jag köpa hem massa i koppar nu? måste jag ta fram massa ärvda gamla koppargrytor nu då? hehe nää det måsta jag ju faktiskt inte.




Hittade denna söta lilla ljuslykta på Noramarknaden för en billig peng (så jag köpte två). 
Ställde de på ett gammalt ärvt kopparfatet och med en liten skål, som jag faktiskt fick så sent som i i fredags, (så egentligen var det väl då jag tog steget att: ja ok koppar du får komma in i mitt hem;). 


Kontsigt, men så fort jag nu fått in detta i vårt hem så har jag nu genast börja leta efter matchande lampa eller lampfot och fler ljusstakar...hehe, men jag vill inte ta bort allt silver, så min plan är att de ska få samsas. 

Laddar för att köra premiären för morgonspinningen på Actic Slottsgatan i Örebro imorgon, ska snart in till stan och köra igenom det. Kul!
Hoppas många kommer imorgon tisdag kl:06.45 (endast 45 min!)
Välkommna!

Ha en fortsatt fin måndag!

KRAM





Inga kommentarer: