16 sep. 2014

Höstkappor!


Hej!

Började dagen på spinningcykeln. Phu! Men sååå kul och skönt. Älskar tisdagar! 

Idag fortsatte inskolningen, dag 3, och idag fick jag lämna lillkillen ett par timmar. Snyft. Han grät när jag gick...så när jag sen fick en sms-bild på en glad Arvid som åt mat, blev jag såååå glad! Började gråta igen, mycket för att det var så himla gulligt av fröknarna, men också av lättnad. Vilken tid vi lever! Tack för teknikens framgångar. Tänk att få sms-bild på sitt barn av pedagogerna!!! Tummen upp på det:-)

Idag hämtade jag ett paket på posten. Så nu måste jag visa vad jag kommer ha på mig i höst. För nu är jag redo!
Så nöjd över mina båda kappor! (Båda till kanonpris!)

Höstens måsten enligt tidningen Damernas: Rosa kappa! Det var ju extra trevlig att läsa när jag precis hade klickat hem en ROSA från Gina Tricot. Hehe. Ni hittar den här:)
Denna kappa hittade jag på HM (endast 499kr!) gillar verkligen tyget och detaljerna med fake-skinnet:-). 

Hoppas ni också har en solig höstdag. Underbart!

KRAM




2 kommentarer:

robsan sa...

Super snygga kappor!!! Passar du jatte bra i!!! Love it!!!

Unknown sa...

Tack Robsan! kram