14 sep. 2014

En spännande söndag!

Valdag!
Ni har väl röstat? 
Jag tycker det ska bli riktigt spännande att få veta resultatet snart!! 
Älskar färsk majs! Och nu kan man ju verkligen fynda dessa underbara gulingar:) Dessa köpte jag på  marknaden I Hällefors i helgen. 

Tjejerna hittade varsin klänning med favoriten : Elsa på (ur filmen Frost). 
Min 5-åring var riktigt nöjd när hon stod på pallen och speglade sig. Sötnöt!
Och 4-åringen valde att lägga sig på golvet och rulla runt i klänningen. Hm...ja Ellen väljer ofta lite egna sätt..:P hehe 
Mina tjejer äääääälskar att pyssla! Så när de fick se denna lilla helgpresent blev de överlyckliga! (Jag med, för det gav mig hela 10 minuter i vågrätt läge i sängen med nya Damernas! Yes:-)) Sen ville de ha min bekräftelse på hur deras verk började att bli;) 
På kvällen dressade vi upp oss och for på 6-års kalas! 
Malva fick äntligen ta på sig sin nya Mimmi-klänning från HM. Vilken lycka! :)
Min klänning syns knappt, men det är en stilig klänning från meandi. Ni hittar den här
Och så har vi busfian Ellen i sin nya meandi-klänning:-) visst blir man glad av att se tyget!

Nu måste jag se vidare på valvakan! 

KRAM













Inga kommentarer: