15 sep. 2014

Idag kom den!: Styrka för kvinnor!

En bra måndag här!
Först hittade jag ett fynd på blocket (en byrå) OCH avtalade ett köp av utemöbler från våra vänner. Det ska allt till stugan, efter helgens tapetsering är hallen redo att ta emot en byrå och utemöbler behöver vi till nästa säsong. 
Underbart när det löser sig! Om ett par veckor är det värdering, så då måste det ju piffas lite. Såååå kul! 

Dagens inskolning gick bra (fick ju lyxen att äta mat där. Ost och skinkpaj. Riktigt gott faktiskt!) Arvid valde dock att bli sovtrött innan maten?! Så det blev ingen sovstund efter...gissar att han slocknar snart eller blir supergnällig först...
Fick barnvakt på kort varsel idag efter förskolan (Yey! Mycket bra att pappa flyttat tillbaka till Örebro! Tummen upp på det!) För nu hade jag till slut bestämt mig för att kolla upp denna nedrans utdragna hosta! Allt bra, men fick bättre hostmedicin till natten. Thank you lord!;) Blir slitsamt att inte få sova på natten.
I Olgas fina bok finns både recept och träningstips - Styrka för kvinnor, hittar ni här! Längtar lite till ikväll, så jag kan lägga mig och läsa den. Får se om jag återkommer med en recension;)
Ja i helgen blev det som sagt lite tapetsering i stugan. 
Tänk att jag fick åka dit helt själv...så underbart lugnt och skönt (bara lite ångest över att klara tapetseringen, då den med eklöven och fåglarna kostade runt tusenlappen per rulle...(!) jag fick inte misslyckas med en våd, för då skulle det inte räcka:S....
Phu...jag klarade det! Bara något litet misstag, men det märks inte (bara jag som vet hihihi). 
Så stilla och vackert det var...❤️

Hoppas du fått en bra start på denna vecka!

KRAAAAM





Inga kommentarer: