28 sep. 2014

Nytt i stugan

God kväll 

Hoppas du haft en skön helg. Vilket vackert höstväder denna helg bjöd på. 

Hittade ett par trevliga skålar på kvarnboden som jag tog med mig till stugan. Där ska de få bo:)
Lite godiskolor passade bra igår (lördag och allt:))

Hittade denna byrå på blocket och kom fram till, när den väl var på plats, att vi skulle ha ved till kaminen i mitten:)
Visst blev det bra!:)
Tack Sofia för fina ljusstaken! 
Ett fint gammalt fat som jag fått ärva piffar lite på byrån (innan värderingsmannen kom;))
Premiär av dusch i helgen, vilket kändes såååå lyxigt! Här ser ni mitt "galna" val av golvet som jag nämnt tidigare. Men nu känns det helrätt! (Phu..;))

Helt slut. Ligger nu i soffan och pustar ut. Det blev en hel del städande idag och tyvärr lite sömn igen inatt. 
Nya tag imorgon! 

Kram 

-fuck cancer 








Inga kommentarer: