26 sep. 2014

Fuck off! Fuck cancer!


Det sista jag tänkte på när jag skulle försöka somna igår var på sjukdomen cancer. Fuck off säger jag bara. Känner mig extra låg och ledsen denna vecka. En underbar  tjej i min närhet ska nu få kämpa igen mot denna helvetes jääää__! Sjukdom!
Fuck cancer! fuck off!!! Jag hatar dig. Försvinn. Låt oss få leva våra liv utan dig! 
Jag tände en brasa ikväll i min ensamhet. Tog ett glas rött och tänkte på min vän. Vinet smakade inte lika gott och trevligt som det brukar. Jag tog istället fram mitt lördagsgodis. Åt tills jag mådde illa. Jag mår fortfarande illa...
Försökte passa på att planera lite matlista, saker jag måste göra komma ihåg i helgen och i veckan...men nej. Jag kom av mig att sitta och stirra. Inte ens idol var kul. Jag, som ni vet, älskar detta program. Jag försökte med en komedi med Adam Sandler på trean (tror jag), men nä. Det funkade inte. 
Tog en runda och tittade på mina tre små. La i en extra napp till Arvid, puttade bort några leksaker, som jag annars säkert skulle trampa på inatt om jag måste hjälpa honom att hitta en napp. Jag drog upp täcket på Malva, som alltid sparkar av sig det och sen vaknar att hon fryser. Ellen låg precis som när jag lämnade henne. 
Tacksam. Lycka. Kärlek. Rädsla. 
De fyra orden blir så enormt starka nu. 


Extra stor kram till dig min vän och alla andra som kämpar mot denna hemska sjukdom

KRAM❤️

Inga kommentarer: