27 sep. 2014

Shades of grey

Grrrrr vaknar med halsont. Neeeeeej!
Har varken tid eller ork för det, men så kan man ju inte få vara med och bestämma sin hälsa...
Jag blev kall i torsdags efter passet. Kom hem i svettiga blöta kläder, och så ut med hunden i kylan. Att jag inte lär mig (!) Säkert är därför:( 
Jag som hade hela dagen planerad på Marieberg galleria, ikea, rusta och ev Elgiganten...nu vet jag inte om jag orkar allt med tre barn, eftersom det kräver sin del. 

Jag hade bland annat tänkt kika på dessa vantar och mössa på Kapphal. Så fin lagom detalj med den virkade rosen. Vill ha en grå mössa med matchande vantar till mina två höst-kappor. På posten kommer snart ett par gråa skinnboats från HM (!) som jag tänkte skulle bli fint ihop. 
Köper oftast svarta eller bruna höstskor, så här bryter jag en trend! Modigt va;)? Men, de blir med största sannolikhet hemskickade. Förra hösten beställde jag säkert 5 par skor som alla skickades tillbaka. Mina fötter och vad tillsammans är inte helt lätt att hitta sköna  och snygga skor till. Jag får aldrig möjlighet att gå i lugn och ro till alla olika skobutiker   i stan. Att nätshoppa, det är mitt bästa då;)

Ha en skön lördag!

Kram

Inga kommentarer: