22 sep. 2014

Shopping på Lindex

Hej!

Ny vecka! 
Dags för en riktig jobbvecka. Upp med tidigaste tuppen och lämna barnen redan vid 6.45! 
Kolla in juvelerna jag hitta på Lindex förra veckan. Jag såg dem först på nätet, och kunde sen inte motstå dem i butik. 25% rabatt vid köp av minst tre varor om du var medlem. 
Jag slog till på denna svarta ganska enkla klänning. Den var snyggare på!
Hitta även en billig blus/topp, men jag hittade den inte på Lindex hemsida, väldigt konstigt (?!). Den får ni se en annan gång:)
Tre mössor till mina tre små, nu börjar det bli kyligt på morgonen. Det fick bli deras helgpresent, som de också denna gång fick hitta på deras bilbarnstol. Förra veckan var det små dockor (15kr/st och höll därefter...typ en timma! Hehe men de hade kul).

Min helgpresent blev lite ljusare utväxt:P

Ha en finfin första dag på denna vecka!

Kram



Inga kommentarer: