26 sep. 2014

Frrrrrredag

Ledig fredag dessutom!
Barnen ville ha prinskorv och pasta idag till lunch. Inte jag! Såg denna bakelse i charken på Ica i Nora och slog till;)
Men tyvärr smakade det inte så gott som jag hade tänkt mig. Tror det kan berott på att lukten av stekoset efter korven hängde kvar i rummet och förstörde min efterlängtade smakupplevelse:( och det där glaset med mjölk...det skulle ju varit ett glas vitt!:))

Till kvällen ville flickorna äta färdiga köpe-köttbullar (!?) och macaroner (jag vägrade Taccos...). Deras önskan vägrade jag också, så jag stekte en fläskkarré - första gången. Den blev ok. 

Vårt fredagsmys, som jag höll på att dra in pga av en massa bråk i förmiddags, blev av ändå. Druvor och popcorn!
Skulle haft de där snygga papp-skålarna som barnen fick för några helger sen. 
Måste ta mig till lagerhaus -där finns de!
Lite som när man köper popcorn på bio :-) 

Sen vill jag avsluta detta inlägg med: 
FUCK CANCER!

Kram 

Inga kommentarer: