24 sep. 2014

Falskt alarm

Lill-lördag - tackarrrrr;)
Den här busungen höll igång mig igår! Ingen feber och ingen ögonfluss!? Mannen sa att han varit geggig i ögonen när han vakna igår, men från det att jag tog över efter spinning-passet så såg jag inga spår av det där gula gegget på hela dagen, inte ens efter sovstunden. Konstigt men skönt! Det kan ju sitta i ett tag, plus att det smittar lätt. 

Längtar till kvällens tjejfika. Mannen har varit borta en del och jag har fått ta hand om barnen hela dagar lörd-tisd och lagt dem ensam på kvällen. Så, det ska verkligen bli skönt att få komma bort lite, prata och mysa med vänner. Kanske hinner jag ut på en liten joggingrunda också. I söndags när jag var ute gick det över förväntan. Det känns att styrketräningen (tabatan) ger en bättre hållning och underlättar för löptekniken. Känns det igen?

Ha en riktigt bra dag!

Kram 





Inga kommentarer: