31 aug. 2014

Kanske blir det tåg till Nora-marknaden idag

Sköna söndag

Idag funderar vi på att ta tåget till Nora och gå på marknaden. Det är ju inte varje dag vi kan ta tåget härifrån!

I somras (för nu är det väl höst eller!?) tog vi tåget till Nora barnen och jag. Vi åt lunch och lekte i lekparken innan vi tåg tåget (rälsbussen) tillbaka. En mysig och uppskattad aktivitet.




Smarriga våfflor med sylt och glass under ett träd med utsikt över Norasjön. Helt ok lunch-hak:))

SEN ett meddelande till ALLA ni som läser min blogg:
Nu ska det vara lättare att kommentera min inlägg! Hurra;)! Jag tror jag lyckats ändra och fixa lite på inställningar angående detta (efter vissa klagomål från någrahåll - bra att ni säger till!:))
Så prova gärna NU! Du får givetvis vara anonym, eller välj namn och skriva ditt namn. Så nu hoppas jag att mina vänner, familj och bloggläsare vågar ge respons på det jag skriver! 

Ha en fin fin söndag!

Kram



Inga kommentarer: