27 aug. 2014

Träningskläder till barnen

Godkväll!

Då var det onsdag, mitt i veckan och lill-lördag. Myser ni nåt extra då? Det har vi gjort denna sommar, ja annars med, men kanske aningen mer på sommarlovet;) Onsdag blev nästan som en lördag! hihi Men på sommaren finns det ju något att fira nästan varje dag. Glass i stora lass, eller vad säger ni? Denna sommar har ju nästan tvingat en att äta glass varje dag:D

Men nu tänker jag att det är dags att dra ner på sockerintaget och kanske äta lite mer nyttigare och komma igång med träningen ordentligt.
Några kilon ner skulle vara helt ok, och fastare och starkare kropp..men låt mig bli frisk nu! Jag har inte kunnat ut i löparskorna på snart TVÅ veckor! Grrrr...känns inte alls bra. Jag får dessutom så nedrans ont i ryggen när jag inte får träna, men nu kan det inte vara många dar kvar tills jag kan träna. Längtar!

Apropå träning, så fick vi hem det mycket prisvärda kittet med träningskläder till barnen. 199kr för både tröja, tights, trosa och praktisk liten gymnastikpåse:-) tummen upp på det! Ni hittar erbjudandet här!
Finns i snygg färg till killar också! (Orange och svart fast med shorts)

Tjejerna älskade kläderna och började genast posa och gymnastistera haha:)

Hej hopp så länge;)!






1 kommentar:

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.