29 aug. 2014

Lilly and rose och rosa pumps



Jag blev kär i dessa sötisar. Mina flickor, främst 5-åringen tyckte de var riktiga prinsess-örhängen, och hon kunde inte sluta vilja pilla på dem. Hihi ja jag kände mig lite extra prinsess-fin med dessa i mina i öron igår ;)

Jag blev tipsad och inspirerade av 56kilo på instagram och hennes blogg (ni hittar den här) hon berättade att Lily and Rose hade 20% rabatt en söndag för ett tag sen, och det nappade jag på;)








I mina rosa pumps, som faktiskt 5-åringen valde, for jag iväg (lagom att slippa nattning av barnen;P). Hihi jag har ju varit rätt krasslig nu ett par låååånga veckor (suck!) så att få göra sig lite extra fin kändes så fab!;) fortfarande host host och sliten, så det fick bli en kväll då jag valde att köra bil och hålla mig till Cola, men jag fick min berusning av att komma bort, träffa en vän, och få känna mig uppklädd och lycklig! Visserligen jobbigt att åka ifrån gråtande barn vid dörren, men min man uppmuntrande mig -åk nu, jag fixar det här;) Det klart han gjorde, och hans uppskattade blick på mig gav mig en extra kick;) haha trebarnsmorsan i klackar och partydressad. Det va inte igår!

Vilken show Fashion Pack bjöd på! Tyvärr fick man inte ta bilder, men du hittar dem på deras hemsida eller gilla dem på facebok här! Nu är det sköna fredag, och vi tar en lugn förmiddag här. I kväll blir det middag hos min kära storasyster.

Ha en toppenfin frrrrrredag!

KRAM


4 kommentarer:

Anna sa...

Jättefina örhängen! Fin bild på dig <3

Hampus Bergqvist sa...

Gillar rosa pumps! Det är attityd! :)

Unknown sa...

Tack Anna! Kram

Unknown sa...

Kul att höra Hampus! :-) kram