30 aug. 2014

Äntligen en löprunda!

 

Ja nu var det baske mig dags att komma igång efter en lång förkylning! Lite host kvar, men jag tog mig ut ändå...får se om det blir bakslag..:S Min kropp skrek att få komma ut för att slippa smärtan runt mitt s.k kärlnystan som bråkar i ryggen, speciellt när jag inte kunnat träna på länge. 
Så! Jag på med nya träningskläder och sen ut! 
Den nya vindjackan från Röhnisch var underbar! Den andades och höll mig samtidigt lagom varm. Ute var det ganska grått och lite kyligt när jag tog mig ut. 4 km fick det bli. Efter 3 var jag redo att ge upp faktiskt..men men kanske inte så konstigt.
Imorgon blir det till att öva step och köra igenom mitt spinning-pass till på tisdag!! 

Hoppas ni har en skön lördag!

Kramar❤️




4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg jacka!

Molly sa...

Hej! kul att du börjat skriva på bloggen igen:)

Unknown sa...

Tack! Kram

Unknown sa...

Kul att höra:) kram