26 aug. 2014

Nytt från Röhnisch!

Ja idag känns det riktigt kul att komma igång med att skola in flickorna på ny-gamla förskolan (och vad betyder det?! Jo, vi har bytt tillbaka till den första förskolan:))
Igår berättade jag i bloggen om min ångest inför hösten och allt nytt, men jag vill väl tillägga att jag har ändå till liten del sett ändå sett fram emot den. Och idag! Ännu mer:)) skön känsla! Jag längtar tills jag får kicka igång mitt spinning pass också på Actic Slottsgatan i Örebro, varje tisdagmorgon kl.06.45-07.30!! Den bästa starten du kan få på en dag!;-) Nästs vecka den 3:e sep drar det igång, sen blir det step/tabata här på landet för massa tjejer på torsdagkvällar. Kul!
Nu vill jag bara slippa hostan och snoreriet, så jag kan börja träna igen.

Ny termin= måste ha nåt nytt att träna i;) Jag blev inspirerad av min kollega Anna Duberg (som bloggar här) på Actic när hon visade sig i fina Röhnisch-kläder för ett tag sen. Så jag apar efter med detta snygga träningslinne.


Älskar det fotografiska skogstrycket! Så jag bestämde mig även för att klicka hem vindjackan i samma tryck;) Får ju passa på när jag har ett VIP-kortet på 30% året ut! (här kan ni läsa om det) Ni som följde min resa i våras med löpning och viktnedgång kanske minns att jag vann detta. Så kul! Nu kör Röhnisch runningschool igen med samma typ av tävling: man delar med sig av sina träningsbilder på instagram. Ni hittar mer information här. Så in och tävla vetja!

Hoppas ingen jägare ser fel bara hehe när man kommer i skogen bara med den jackan!:P (den fick mig faktiskt att tänka på de där mycket fulare (förlåt;)) camouflage-jackorna som de där jägarna kan ha - tack och lov har min jägare hemma inte köpt sån. Han nöjer sig med en mörkgrön jägarjacka hihi...nu kom jag av spåret lite;) Nyfiken på hur jackan ser ut, så hittar ni den här.

Klickade även hem denna snygga reflexväst. Så nu lär man väl synas fint när höstmörkret kommer:)

Ha en fin dag! 

KRAM


Inga kommentarer: