5 nov. 2014

Titta det snöar!

Snö!!!! Tjohoooo:-) jag kan inte rå för det men första snön är nåt speciellt ändå. I love it! Utanför fönstret singlar det nu ner lite vitt:-)
Redan igår när jag såg chanserna till snö så bestämde jag mig för att inviga min nya vinterkappa! Present från min älskade man (hm....som egentligen tycker att jag har tillräckligt med kappor/jackor i garderoben;)) 
Men kappan höll på att inte bli min. Jag såg den på zalandos hemsida, funderade några dagar, tittade på andra hemsidor, men kom snart fram till att det var den där kappan som va IT med stort I och T;) Men när jag ska beställa den finns den ingenstans!? Jag blev så ledsen, försökte minnas märket på kappan, men hade helt glömt bort det. En vän på jobbet tyckte jag skulle maila och fråga kundservice på Zalando om kappan. Som tur var hade jag tagit en bild av kappan i mobilen, men endast på kappan. 
En vecka senare fick jag svar att den kommit in!!! Fort beställde jag den och i fredags hämtade jag ut den:-)
Tyvärr är den slut igen, men ni hittar en matchande kompis till den kappa här, samma märke
Jag föll för skinndetaljerna och den fina pälskragen (som går att ta bort, och då blir kappan snygg på ett annat sätt). 

Ha en underbar vinterdag:-)

KRAM



Inga kommentarer: