3 nov. 2014

Tack löpband!

Ja det är riktigt nice att ha ett löpband nu när den mörka hösten är här. 
Satte på mig mitt nya träningslinne och började jogga lite lätt framför ett av mina favoritprogram på tvn just nu:i huvudet på Gunde Svan. 
Före och efter bild:P
Hehe men vist ser jag lite piggare och gladare ut på den högra bilden;) Det blev 3,5 k och sen lite mage, rygg och armar med min kettlebell (med betoning på lite...har fortfarande lite inflammation i handleden tyvärr:(...)
Sprang in på Lindex idag för att byta en tröja, som var fläckig när jag kom hem o prova..grrrr...men som tur var hade de en fin och ren tröja kvar. I alla fall, så såg jag denna väska ovan och blev så där väsk-kär ni vet;)...Kanske kanske får den bli min. Gillade verkligen storleken och det guldiga lite slitna fake-skinnet. 

Sover alltid dåligt när mannen är borta, blir så harigt rädd..så nu känner jag mig riktigt trött! (kvart i åtta!). Ska upp med tidig tupp, så jag tror det blir sängen när väl flickorna sover. 

KRAM






Inga kommentarer: