5 nov. 2014

Ljusslinga med det lilla extra;)

Nu börjar jag pynta ljus i mörkret!:)
Fick tips på denna vackra ljusslinga med små kristallkronor av en vän som vet vad jag gillar. Tack du fina❤️

Men är det en julslinga? Njae...ok den fanns bland alla julsaker nu på Ica Maxi, men denna ljusslinga skulle i alla fall jag kunna tänka mig att ha tänt året runt. Eller vad tycker du?
Ljusslingan går på batteri, vilket är ett litet minus, men se så fint det blev!
Myspys belysningen känns helt rätt i köksfönstret. 
Du hittar denna ljusslinga med små kristallkronor på Ica Maxi:-) det fanns många olika fina ljusslingor, med bollar, änglar, hjärtan mm. Den med änglar funderar jag på.
Glöm inte köpa batteri! Det gjorde jag, men jag hitta några gamlingar i lådan:P

I mitt huvud snurrar tidplan och budget för ett jobbprojekt och en massa annat som hör livet till. Har väl inte riktigt kommit in i jobba-heltid-känslan, men lite mer för var dag. Trött i knoppen blir man:)

Ha en riktigt mysig Lill-lördag nu. Här ska grillas kyckling i ugn till kvällsmat och sallad till. 

KRAM

Inga kommentarer: