22 nov. 2014

Leverans från Kapphal

Hej där! 
Hämta paket är kul! Hela familjen hade något till sig den stora påsen som jag hämtade ut på Ica Maxi idag. 
Det fanns även ett par julklappar med i beställningen, men tyvärr blev det inte som jag tänkt mig med dem.  Skönt att man ändå kan få hem det, klämma och känna efter lite för att sen ångra sig och skicka tillbaka det. 

Skor till flickorna som de kan strutta runt i vid jul och så en liten julskjorta med fluga (åh!!) till lillkillen. Ett par svarta velourbyxor går alltid åt. Tycker det är så mysigt på småbarn;)
Jag blev lite kär i två svarta klänningar, men vilken jag kommer välja återstår att se efter provning. 
Älskar klänningar, men jag måste bli bättre på att använda dem:P eller så behöver jag se till att det finns tillfälle att använda dem!:) 

Nu är det dags för så mycket bättre med Carola som huvudperson. Det ska bli extra spännande. Tydligen är även programmet 30 min längre! 

KRAM

Inga kommentarer: