1 nov. 2014

Ni fattas oss❤️

Jo det är precis vad det ser ut som (!) ;)
Sen jag tog hem första pepparkaksburken (typ 2 v sen) har flickorna tjatat hål i huvudet på mig (nästan) om att de vill baka peppisar. 
Snäll mamma som man är, slängde jag med färdig deg från Ica. Ja jag vet att det blir mycket godare med egen deg, men nej tack, jag tog beslutet att det inte fanns ork eller engagemang för det:P

Så lyckliga de var där i sina nattlinnen! Och duktiga! De behövde knappt någon hjälp i år! Me love! Jag är ingen baka-liten-kaka-mamma. Nä jag vispar hellre ihop en smet och in i ugnen. Klart! Hehe
Efter ett dygn i stugan var det dags att åka hem och fixa brudarna till två olika halloween-party. Ett ute och ett inne. 
Nu ska vi ut och tända ljus i trädgården. Ett till vår saknade farmor och så ett speciellt till en liten liten ängel❤️
Ni med flera fattas oss
❤️❤️❤️

KRAM

Inga kommentarer: