13 nov. 2014

Mer julklappstips!

Mot Stockholm. Kurs i två dar. 
Klockan ringde 05.00 och det är ju inte så man jublar vid den tiden precis:)
Men, allt va packat och klart, jag hade till och med valt kläder! Sånt tycker jag är skönt. Jag blev klar i ett nafs och kunde till och unna mig lyxen att lägga tid på att pussa på två flickor (som såklart vaknade och ville följa med till dörren och säga hej då❤️). Lillkillen sov så sött, men han fick jag å andra sidan pussa på tidigare den natten...när han vaknade och skrek som aldrig förr, när pappa lämnade rummet för att göra välling. Vilken pipa! Det var ju bara för mig att gå dit och ta upp den lilla gaphalsen;)

Här kommer mer tips på julklappar!;-)
På rusta härom dagen hittade jag dessa  söta förvarings-väskor med hjul till barnen. 
49kr/st!!!
Tips tips!:)
Eller varför inte 4 st älg-glas 29kr:-) kanske känner du någon jägare;) julklappstips!
Dessa ska vi ha i stugan. Sjön heter ju älgen i andra namn;)

Ha en fin dag!

KRAM



Inga kommentarer: