18 sep. 2013

Vilken glädje efter en hemsk natt

Vaknade med värk i ryggen och blev jätte deppig. Hade dessutom fått sova dåligt. Jag som skulle ta nya tag idag. Hur skulle det gå nu!? Jag hade också råkat somna i Ellens säng ett par timmar...något som inte är bra för min kropp, framförallt ryggen.
Johan fick stanna hemma lite nu på morgonen och hjälpa mig med barnen, så jag kan ta en lång varm dusch. Tänkte inte väga mig efter gårdagens synder, men gör det ändå. 81!!!!!? Ny andra siffra! Tjohoo. Är det möjligt? Glädjen var total, så jag till och med våga prova icke-mamma-jeanskjolen. Den passa!! Då gick jag vidare till mina favo-jeans (wrangler) de passa!!! Bara lite fläskhäng över kanten;) känner mig så pepp på denna dag! ❤

20130918-095625.jpg

2 kommentarer:

Malin sa...

Du ser fantastiskt fin ut vännen!!
Kram Malin

projektliv sa...

Tack Malin! Det värmer:) kram