4 sep. 2013

Tjohoooo vågen visa rätt!

Väcktes av lillkillen igen 5.30...kändes som jag nyss gett honom mat. Han kanske är inne i en tillväxtperiod eller nåt, för nu verkar vi vara tillbaka till att äta ofta på natten igen...suck.
Men den tröttheten och den lite irritationen jag kände, var som bortblåst när jag såg vad vågen visade nyss! Jippi! Det blir flingor i en av mina nya djupa tallrikar från PIP-studio!
Johan tyckte nog tallrikarna var lite galna, men det struntar jag i:) Jag blir glad bara jag ser dem, och det är huvudsaken. Tänk att en tallrik kan lyfta min dag, då måste den ju vara värd sitt pris och syfte:)
9,4 kg kvar av de 29 graviditets-kilon som jag gick upp! Jag börjar tro att det är möjligt, att jag kan klara det. Vilken bra start på denna onsdag!

Hörs igen❤


20130904-064502.jpg

Inga kommentarer: