12 apr. 2015

Så tacksam❤️

Vilken helg det blev!

Jag var lite deppig i fredags över att missa en jobbmiddag/fest, ibland får man ju inte till det eller vill ordna barnvakt när det är fredagsmys! Mannen var tvungen att åka till tomten och fixa inför den stora dagen D!!! På måndag (imorgon) kommer snickarna och börjar bygga vårt nya hus! Så tacksam och lycklig över att vårt drömprojekt nu ska börja ta riktig husform:-) Så även jag gärna hade varit med mina arbetskamrater, så fick jag en mysig fredag med barnen och framförallt en fantastisk lördag!
Min fina storasyster och hennes flickor kom på besök i det vackra vårvädret, liksom min älskade mamma❤️ 
Med dem hemma hos oss fick jag möjligheten att utföra helgens utmaning: spurta 5*60 m, jogga 1,5 km och sen 10 km jogg/promenad. Jag jogga iaf 6 km, då jag var helt slut efter de spurterna:-) 
Min kära make markerade ut 60 m på vägen, innan han for till huset vid 06.00!! Det är kärlek det❤️

På eftermiddagen skjutsade vi barnen till mannens bror och fru, som skulle ta hand om dem till idag! Yey! Så tacksam❤️

Festen som gick i temat: blått är flott, blev en succé! Då kul vi hade dansande framför livebandet:-)

Hoppas du haft en toppenhelg!

Kramar

Inga kommentarer: