20 mars 2015

Frrrredag Yey!!

Ljusfynd på lågprismagasinet (29kr!!) köpte även en grålila. Fanns i brun, ljusbeige och blå. 
Snart sover mina små flickor. Ligger bredvid minstingen och hör hur de snusar...men det var så skönt att ligga ner, så jag ligger kvar och bloggar lite;)
Jag råkade skära mig onödigt djupt i ena fingret förut, när allt grönt till taccosen skulle hackas:S! Fy fa... ooooont och så massa blod. Jag höll på att svimma faktiskt. Maten blev försenad med en dryg timma. Mannen fick komma hem tidigare än planerat och hjälpa mig. 
Bara ett litet finger, ett litet sår...så det är väl inget att gnälla om! Nä, nu glömmer vi det och siktar in oss på att cykla 5 mil imorgon?!?!? Gulp! Det kan bli svårt när jag måste ta hand om barnen hela dagen...får se om jag lyckas hitta någon barnvakt. Jag känner mig inte så sugen på att skava inomhus på motionscykeln..men den är ju helt ny och inköpt för att jag ska kunna cykla trots tre barn hemma! Hehe..så det är nog bäst att använda den:-)

Kram kram 

Inga kommentarer: