21 mars 2015

5 mil på cykel!

Nya träningsskor från Nelly.com. 
Jag har hittat min modell som fungerar riktigt bra på mina fötter, så när jag hittade denna sko till detta utseende: stod det bara Malin på dem!:)
Det blev inga 5 mil i dessa skor, kände att det var inte läge att ta den utmaningen också. Nya skor för mig är lite väl osköna och framförallt varma de första passen. 

Så jäkla nöjd och stolt över mig själv! Äntligen kändes kropp och själ redo för att träna. Då jag är med i en 90 dagars utmaning med kost och träning, så var det ju bara att haka på helgens utmaning!;)=cykla 5 mil! Jag gjorde PB ordentligt! 1 tim och 13 minuter. Körde som skam, för att hålla samma tempo som en vän gjort. Det va bra att "tävla" mot någon, för det drev upp mitt tempo rejält! 

Min kropp är heeeelt slut, men ändå en go känsla över den träningsvärk som redan anlänt:P

Kram kram 

Inga kommentarer: