7 nov. 2012

Piller o jultidning!

Hallå!!
Snart sovdags! Helt slut, men det var det värt. Maken och jag hyrde film, via tvn!:) så enkelt nu för tiden. Det blev "lock out". Helt ok.
Annars har väl dagen - precis här fick jag sluta skriva då min 2- åriga dotter kom gråtande (ca 22.30). Tre sekunder senare när jag håller henne i famnen, känner jag hur hon börjar hurkla...precis satt på mig ett rent nattlinne...och så var man nerspydd från hals, bröst, mage och sen ben...då jag blev tvungen att ställa ner henne på golvet hukandes...det blev en rejäl vändning kan man säga! Nu ligger vi nyduchade bredvid varandra i hennes säng och hon har nästan somnat in igen. Fick lite saft...får se när nästa attack kommer!
Tänkte berätta om mina nya piller för illamåendet ( som inte hjälpte...) och jultidningen, som jag unna mig på Coop. Tyvärr blev jag besviken på innehållet... Vart har den mysiga röda traditionella julen tagit vägen?! Nu ska tydligen allt va vitt, stilrent och modernt! Jag gillar modernt, missförstå mig inte! Men hallå...lite mer julmys tack!

Nu ska jag försöka sova...Ellen vaknar säkert snart och vill kräkas...pluttan

Kram!



20121106-230553.jpg

Inga kommentarer: