9 feb. 2015

Mitt-i-natten-tankar:-)


Jag var verkligen heeeeeelt slut igår. Städat och fixat hela helgen inför dagens husvisning. Jag var tvungen att lägga mig innan barnen (!) vid typ 19.00! Det värkte i hela kroppen. Mest i benen, och det var nästan jag trodde att jag höll på bli ännu sjukare, typ feber, influensa?! Men så illa verkar det inte vara;) vaknade 5 tim senare och kan nu inte somna om. Lite suck på det faktiskt, men just nu ligger jag tätt intill min stora tjej som snusar sött, hon kom gående i mörkret med ett leende. Eftersom jag låg och läste på instagram, så såg jag henne redan i dörren, annars sover man ju vanligtvis:P så skenet från mobilen lyste, och trots sena timmen och små sköldpaddeögon, så ler min solstråle. Drömde du fråga jag? Inget svar bara en leende 6-åring. 

Haha måste säga att det va nått nytt mitt i natten. Ofta trillar det tårar nerför kinden på henne när hon drömt. Nu andas hon tungt bredvid, sover nog. Hörde precis att lillkillen hoja till med gråt i sin röst. Dags för nästa!?;) blir nog lite värre att klämma ner sig i spjälsängen...;)

Låg och funderade på bloggen min. Har varit mycket i livet på sista tiden. Mycke jobb och i livet som trebarnsmamma och så alla nya planer i livet detta år.  Jag behövde ett break från flera saker. Rätt beslut? Svar ja. Men senaste tiden har det börjat att killa i den kreativa delen av mig;) skriva och fotografera. Jag har saknat det massor!

Pok så länge! Kanske hörs redan imorgon;)?!

Inga kommentarer: