20 aug. 2013

Laga vagn och impuls-shopping

Älskar emmaljunga barnvagnar! MEN det nya chassit på denna modell blev en besvikelse direkt.

20130820-083454.jpgBåda de mindre hjulen fram fick spel så fort man ökade takten till lite mer bestämd promenadtempo!:( i mitt fall var det vänstra fram värst.
Idag skulle jag få hjälp hos affären Barnens hus, en annan återförsäljare än Våra små, som valt att inte sälja Emmaljunga längre?! Tydligen var det inte något man gjorde på några minuter (som jag hade planerat;) minst en timma behövdes. Så jag och Arvid tog oss över till marieberg galleria och impuls-shoppa lite:-).
Jag föll för denna reklambild på Kappahl:

20130820-082816.jpg
Jag köpte allt! Haha känna sig snygg under promenader och träning hjälper, det är jag helt övertygad om:).
Sen blev det lite rea-shopping på Lagerhaus. Endast 10kr styck!



20130820-083145.jpg
Fina att servera förrätter eller efterrätter i!
Idag tisdag ska det bli verkstadsbesök med bilen i Lindesberg.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Marina sa...

Härligt Malin!!! Du är en sann kämpe, jag beundrar dig ❤ Hoppas du tittar in på jobbet snart så jag får krama om dig!! Kramar