25 juli 2013

Semester

Semester. Vad jag tycker om det ordet. Gör inte du?
Vi har haft sköna dagar i vårt sommarhus på västkusten. Nästan två veckor och på lördag åker vi dit igen. Längtar redan. Vi kom hem i söndags.
Vilken resa hem... Efter en intensiv städning (då vi hyr ut huset denna vecka) hade det varit skönt om man kunnat sätta sig i bilen och fått slumra lite. Kanske lyssna på musik, läsa den där tidningen jag köpt... Nej, så underbart och skönt blev det inte. Flickorna turades verkligen om att bråka, skrika eller gråta. Ibland samtidigt, så man trodde huvudet skulle sprängas...-vad har vi gjort för fel, sa Johan efter ett par timmar. Tja...inte kunde jag hålla med och bekräfta att vi var de enda i hela världen som upplevt något sådant...även om jag också tänkte tanken...:S 32 mil brukar ta mycket mindre än 7,5 timme!!!?? Både Johan och jag var som utdragna trasor när vi väl kom hem. Mer trött, sliten och faktiskt ledsen i samma stund vet jag inte om jag upplevt tidigare.
Vi vilar upp oss denna vecka och har förhoppningsvis kraft igen när vi ska göra resan igen på lördag...då planerar vi åka mycket! senare...så att de eventuellt somnar..;)

Kram kram

20130725-000507.jpg

Inga kommentarer: